Socialfaglig forhandler og juridisk konsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en socialfaglig ekspert med stærke forhandlingsevner eller en handlekraftig jurist? Kan du sikre overensstemmelse mellem behov, indsatser og pris samtidig med, at du har blik for gode afgørelser og sagsbehandling? Og bliver du motiveret af at skabe resultater for både borgere og organisationen? Så har vi brug for dig i Allerød Kommune. Vi søger en socialfaglig forhandler og juridisk konsulent til opgaver på det specialiserede børne- og voksenområde.

Om os
Stillingen er forankret i afdelingen Borgerservice. Kerneopgaverne i Borgerservice spænder over alt fra udstedelse af pas og kørekort, udbetaling af forsørgelsesydelser til indsatser inden for familie-, social- og beskæftigelsesområdet og bliver varetaget af ca. 100 medarbejdere på rådhuset. Derudover er der til Borgerservice tilknyttet en udførende virksomhed med indsatser til børn og voksne, som ligger eksternt fra rådhuset.

Om stillingen 
Som vores nye kollega, vil du få en afgørende rolle. Det vil være dit ansvar, at forhandle kontrakter på det specialiserede område for børn og voksne, herunder udvikle og implementere kontraktskabeloner. Du bliver et vigtigt bindeled mellem organisationen og eksterne leverandører, hvor du skal sikre genforhandlinger. Du vil også være en stærk støtte for sagsbehandlere og bidrage til udviklingen af deres kompetencer inden for de juridiske og forhandlingsmæssige aspekter. Din indsigt og faglige styrke vil på den måde spille en nøglerolle i kommunen.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge og ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. juni 2024. 

Vi har brug for dig, som:

  • har indsigt og faglighed ift. det specialiserede område for børn og voksne og kan understøtte sagsbehandlere i afgørelser og klagebehandling
  • har solid erfaring med og er på hjemmebane inden for lovgivningen - du har måske en juridisk baggrund
  • har gode forhandlings- og samarbejdsevner og er god til at sætte klare mål for indsatser
  • kan understøtte sagsbehandlerne i at matche tilbud, der sikrer overensstemmelse imellem borgernes behov og indsatsens kvalitet og pris, herunder fokus på det gode samarbejde
  • kan skabe et overblik over eksterne leverandører med henblik på kvalificeret styring af eksterne køb.


Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig en stilling i en dynamisk og hurtigarbejdende organisation med stort fokus på, hvordan vi gør det bedst muligt for borgerne. Vi tilbyder gode muligheder for at gøre en forskel, gode engagerede og kompetente kollegaer og et afvekslende og spændende arbejde, hvor ikke to dage er ens. I stillingen vil du opleve en høj grad af selvstændighed og indflydelse, og vi vægter gode samarbejdsrelationer på tværs af opgaveløsning.

Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave – at skabe værdi for borgeren.

Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag her.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Du er velkommen til at kontakte teamleder Lucy Gausbo på 21 15 80 61 eller socialchef Gitte Overgaard på 22 72 82 21, hvis du ønsker at vide mere om stillingen.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 4. april 2024. 
 
Vi inviterer løbende til ansættelsessamtaler, som senest bliver holdt i uge 15. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.  

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Bjarkesvej 2, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018672

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet