Medarbejder til Borgerservice 30 eller 37 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega der især motiveres af at yde en ekstra god service, som vil arbejde med alle typer af borgerhenvendelser, og som samtidig kan arbejde på tværs af alle vores forskellige områder - og har flair for digitalisering.

Det har stor betydning, at du er god til at kommunikere og er forandringsparat, da vi hver eneste dag er afhængige af hinandens hjælp og sparring. Vi arbejder med en bred kompetenceflade, kombineret med faglig fordybelse ned i de enkelte områder.

Vi leder efter en kollega, som først og fremmest arbejder selvstændigt og struktureret med opgaverne. Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for Borgerservice og har du lyst og energi til at hjælpe på tværs af alle vores fagområder.


Generelt om Borgerservice

Størstedelen af de opgaver, vi løser for borgerne, er udstedelse af pas, kørekort og MitID. Samtidig løser vi bl.a. opgaver inden for pladsanvisning, flytning, indrejse, sygesikring, helbredstillæg, lægevalg samt vielser.


Dine primære opgaver:

  • Betjening af borgere i ekspeditionen, herunder straks afklaring og hjælp til vores digitale selvbetjeningsløsninger
  • Telefonisk betjening i vores Kontaktcenter og skriftlige henvendelser fra borgere
  • Sagsbehandling inden for forskellige fagområder
  • Projektdeltagelse inden for digitalisering


Hvem er du

  • Du har en relevant uddannelse, f.eks. inden for offentlig administration. Måske er du nyuddannet eller har flere års erfaring inden for Borgerservice. Du kan også have en anden administrativ baggrund med fokus på fx kommunikation, service og koordinering
  • Du brænder for service både i det fysiske møde, i telefonen og ved skriftlig kommunikation med borgeren
  • Du er selvstændig og yderst struktureret
  • Du har gode samarbejdsevner, er nysgerrig og har et smittende humør
  • Du er motiverende og optimistisk i din tilgang til opgaveløsningen og til dine kolleger
  • Du har stærke kompetencer inden for IT og digitalisering
  • Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at sagsbehandle på engelsk
  • Du bidrager aktivt ifm. implementering af digitale løsninger


Hvem er vi

Borgerservice er i konstant udvikling. Derfor vil der være rig mulighed for at udforske det digitale spor. Det gør vi bedst sammen. Vi arbejder dagligt med vores fælles mål ’God Borgerservice’, som handler om at gøre hverdagen lettere for kommunens borgere i forhold til selvbetjening af vores ydelser og professionel sagsbehandling.

Vi har vagtplaner, og det er vigtigt at du er fleksibel, og har lyst til at løfte i flok.


Vi har tidsbestilling i Borgerserviceekspeditionen i tidsrummet:

mandag kl. 10.00 -14.00

tirsdag kl. 7.30 - 13.00

onsdag lukket

torsdag kl. 12.00 - 17.00

fredag kl. 7.30-13.00

Vores telefontid er mandag - fredag kl. 10.00 - 14.00, torsdag dog kl. 10.00-17.00.

Vi har fokus på et positivt og uformelt arbejdsmiljø - og vi glæder os til at byde dig velkommen!


Løn og ansættelse:

Arbejdstiden er 30 timer eller 37 timer, med flextid.

Ansættelsesstart hurtigst muligt.


Ansøgningsfristen er d. 19. juni 2023

Du bliver ansat i en fast stilling efter gældende overenskomst og ud fra Principperne i Ny Løn.


Ansættelsessamtale

Samtalerne vil forgå tirsdag d. 27. juni 2023 kl. 12.00 i Værløse.

Du vil sammen med de øvrige kandidater få en kort præsentation af Borgerservice og herefter vil hver kandidat få ca. 15 min. til en individuel samtale. Du skal derfor afsætte god tid på dagen.


Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Driftsleder Louise Steen Holmberg 7216 5884.

 

Praktisk

Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.

I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.

 

Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.

Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bf28c869)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Borgerservice, Kultur & Erhverv, Stiager, 3500 Værløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=bf28c869&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847019

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet