Marketingassistent til international biotech virksomhed med ansvar for digitalt content og konferencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en passioneret marketingentusiast, med forkærlighed for alt det digitale og drømmer du om, at arbejde i en international biotech virksomhed, hvor du får ansvaret for at opdatere content på vores website? Så læs videre …

Hvem er vi?

Hos ChemoMetec udvikler og producerer vi førende instrumenter til celletælling og -analyser i laboratorier. Som Marketingassistent bliver du en del af vores passionerede marketingteam, hvor vi synes, at det er super spændende at vide, at vores produkter bogstaveligt talt er en del af den globale forskning, der gør en forskel, og som forbedrer og redder liv. Opstår der spørgsmål, som er uden for vores kompetencer, så ved vi, at der altid er dygtige kollegaer der vil hjælpe.

Hvem er du?

Har du lyst til at udvikle spændende marketingkampagner både online og offline og kan du lide at brainstorme på ideer og eksekvere hurtigt på dem? I Marketing er vi teamplayers, hvor der er højt til loftet og vi søger en der engagerer sig, opsøger viden og har lyst til at udvikle sig.

I Marketing er du med til at bidrage til den gode stemning og vi elsker at kommunikere. Vi arbejder med et agilt og løsningsorienteret mindset i et team, hvor alle kompetencer kommer i spil og viden er noget vi deler. Er vi blevet inspireret eller får en god idé, så tester vi den sikkert af, i morgen. Så du skal trives i et foranderligt miljø, hvor dit drive og motivation er vigtigere parametre, end din baggrund og erhvervserfaring.

Hvad kan vi tilbyde dig

I Marketing vil du komme i berøring med kollegaer fra forskellige afdelinger og leverandører. Der vil derfor blive lagt stor vægt på en imødekommende personlighed, der sætter pris på det gode samarbejde.

Dine arbejdsopgaver vil være alsidige og omfatte koordinering af konferencer samt styrkelse af ChemoMetecs online tilstedeværelse. Dette indebærer vedligeholdelse af vores website i samarbejde med vores SEO-bureau og interne interessenter, der udvikler content.

Du vil i samarbejde med en kollega få ansvaret for at koordinere 4-6 årlige konferencer i EU. Dette indebærer indhentning af tilbud fra messeudbydere og koordinering med erfarne repræsentanter, der deltager på messerne. Din kollega er ansvarlig for logistik, indkøb og opsætning af messestande. Det er vigtigt at understrege, at du ikke skal deltage på messerne, men facilitere og koordinere med de repræsentanter, der skal deltage på messerne i forhold til fx print af brochurer eller indkøb af merchandise, resten klarer de selv. Mange af vores messer er booket i op til 10 mdr. i forvejen og der ligger et klart setup og guidelines til alt og du får oplæring.

Alt efter dine kompetencer, kan der være behov for assistance til vores grafiske designer, til simple grafiske opgaver som fx opdatering af brochurer, posters, roll-ups, PowerPoint præsentationer, simpel videoredigering samt daglige marketingrelaterede ad hoc-opgaver. Løbende marketingrelaterede ad hoc-opgaver samt ansvar for merchandise og print af brochurer vil også være en del af dine opgaver.

Du vil få oplæring og støtte fra kollegaer, så du kan vokse i rollen og bidrage til vores team.

Daglige opgaver:

  • Strukturering og styring af egne opgaver i samarbejde med kollegaer
  • Løbende opdatering af content på website (WordPress)
  • Koordinering af 4-6 årlige konferencer
  • Simple Grafikopgaver i InDesign og PowerPoint i sparring med designer
  • Kontakt med SEO-bureau om optimering og Google annoncering, som de faciliterer
  • Diverse marketingopgaver

Kvalifikationer:

  • Relevant marketing- eller medieuddannelse
  • God IT-forståelse og er daglig bruger af Microsoft-pakken
  • Taler dansk og behersker engelsk både i skrift og tale (Vi benytter Grammarly)
  • Simpel videoredigering eller lyst til at lære det (Adobe Rush/Premier Pro, After Effects)
  • Gode administrative egenskaber
  • Gerne bruger på simpelt niveau af Adobe InDesign og måske Photoshop og Illustrator
  • Kendskab til projektstyringssystemet Monday er en fordel, da vi bruger det aktivt i dagligdagen

Personale fordele

  • Kantineordning samt vand/kaffe/te og frugt
  • Pension og Sundhedsforsikring
  • Laptop og mobiltelefon
  • Sociale arrangementer
  • Fantastiske kolleger

Din baggrund

Du skal være udadvendt, struktureret, teamplayer, selvkørende og ikke mindst ambitiøs omkring dit arbejde. Du skal forstå marketing, men det er ikke vigtigt, at du har mange års marketingerfaring eller branchekendskab, da du vil komme igennem et onboarding forløb.

Det praktiske:

Vi håber på at kunne besætte stillingen fra d. 1. november eller senest 1. december 2024, så du kan få en god overlevering. Vi vil løbende kalde kandidater ind til samtale. Det vil være muligt at arbejde på nedsat tid.

Du vil referere til Team Leader Marketing, Søren Bilde.

Lønnen fastsættes ud fra en række faktorer, der omfatter relevant erfaring, viden, færdigheder og andre jobrelaterede kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at række ud til, Søren Bilde, sbi@chemometec.com eller HR-specialist Stine Kirkegaard, slk@chemometec.com

Vedhæft venligst en motivereret ansøgning sammen med dit cv.

Vi opfordrer alle til at søge, da vi tror på at fremme inklusion, accept og forståelse ved at ansætte personer, der bringer unikke perspektiver til virksomheden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Chemometec A/S, Gydevang, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6116971

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet