Leder til Genoptræning og De Midlertidige Pladser i Allerød Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe en sammenlægning af et døgntilbud og ambulant
tilbud med fokus på træning og rehabilitering til gavn for borgerne i Allerød? Så er det nu, du skal læse videre!

Du får mulighed for at forme og styrke en afdeling med en vigtig mission, at rehabilitere vores
borgere til et selvstændigt liv. Dette såvel på de 16 døgnpladser og hos borgere i eget hjem. Du vil
få rig mulighed for at præge den nye afdeling i tæt samarbejde med medarbejderne.

Organisationen står i dag overfor en sammenlægning af to afdelinger, Genoptræning og De
Midlertidige Pladser. Dette skal gøres for at udnytte ressourcerne optimalt og for at sikre en
målrettet og effektiv genoptræning med henblik på, at borgene kan genvind e livskvalitet i eget
hjem. Gennem sammenlægningen ønskes der også at etablere et tættere samarbejde med
hjemmeplejen. Din opgave består i at sikre en succesfuld sammenlægning og videre drift.

Om dig
Det er nødvendigt med en leder, der er solidt forankret i sin ledelse, kan tage roret og har lyst til at
være med til forme afdelingen. Som person er du troværdig gennem integritet, gennemslagskraft
og lydhørhed. Din erfaring inden for sundheds og ældreområdet har givet dig indsigt i at lede
forskellige faggrupper, og du formår at se og udnytte personalets potentiale.
 

Du er hverdagens bølgebryder og har overblikket over alt fra daglig drift til medarbejdernes
udvikling. Din nysgerrige og reflekterende tilgang skaber interessante dialoger, hvor vi sammen kan
gøre vores indsatser endnu bedre. Du motiveres af at få mennesker til at arbejde godt sammen på
tværs af enheder, fagligheder og kompetencer. Din evne til at gøre læring og udvikling til et fælles
anliggende er stærk, og du er god til at bringe dine egne kompetencer i spil for at fremme den
fælles udvikling lokalt og på tværs i Ældre og Sundhed.

Vi ser gerne, at du har

  • Uddannelse som sygeplejerske, fysioterapeut eller ergoterapeut
  • Positiv track record inden for ledelse på ældreområdet
  • Diplom inden for ledelse
  • Evnen, viljen og energien til at tackle komplekse opgaver
  • Stærke kommunikations og samarbejdsevner
  • Evnen til at motivere og udvikle medarbejdere.

Om jobbet
Du bliver leder for en dedikeret medarbejdergruppe på ca. 40 medarbejdere, der sammen med dig
stræber efter at skabe en kultur, der er præget af fællesskab og stolthed. Dertil bliver du del af en
ledergruppe på seks der, på tværs af Hjemmepleje og Træning, arbejder forpligtende sammen og
bidrager aktivt til den fælles opgaveløsning i Ældre og Sundhed.

Dit ansvar spænder bredt, fra den daglige drift til samarbejdet med forskellige samarbejdspartnere
som hospitaler, hjemmesygepleje og læger. Du er med til at sikre, at borgerne trænes og
rehabiliteres til at klare sig bedst muligt i eget liv. Du har ledelsen af alle faggrupperne i din
afdeling. Herunder sygeplejersker, terapeuter, assistenter og hjælpere, og du har et tværgående
medansvar for de generelle udviklingstiltag, såvel fagligt som organisatorisk, og kan derfor uden
problemer arbejde på tværs af både afdelinger og opgaver.

Om os
Hjemmeplejen, Genoptræning og De Midlertidige Pladser er placeret på Rådhusparken 58, og
vores fysiske nærhed skaber et fantastisk grundlag for at støtte hinanden på tværs af afdelinger.
Vores ledergruppe samarbejder godt, og du vil opleve et miljø, hvor din ledelsesmæssige indsats
gør en reel forskel.

Har du lyst til at være en del af vores team og bidrage til udviklingen af vores afdeling, ser vi frem
til at høre fra dig!
 

Din ansøgning og ansøgningsproces 
Send din ansøgning og CV inden ansøgningsfristen den 11. marts 2024. Opstart er 1. maj.

Der afholdes 1. samtaler 13. marts og 2. samtaler 20. marts. Imellem disse datoer vil der blive
foretaget test.

Vi samarbejder med CareMatch om ansættelsen, så har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte,
Henrik Reumert, Managing Partner i CareMatch, 26 44 54 77 mail: hr@carematch.dk.

Susanne Grass, Leder af hjemmepleje og træning i Allerød Kommune, på telefon 48 12 70 22. 

Link til annoncen: https://job.carematch.dk/jobs/3630050-leder-til-genoptraening-og-de-midlertidige-pladser-i-alleroed-kommune
 

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Her kan du læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Bjarkesvej 2, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001470

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet