Kommunikationskonsulent til spændende stabsfunktion i Allerød

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en kommunikationskonsulent, der brænder for at arbejde sammen med mange forskellige mennesker og kommunale faggrupper? Har du stærke kommunikative og strategiske kompetencer samt gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner? Så er du netop den kollega, vi søger!

Vi søger en kommunikationskonsulent til Sekretariatet. Du vil skulle arbejde med intern og ekstern kommunikation som fx pressemeddelelser og pressehåndtering, indhold til vores digitale platforme – herunder tekst til kommunens hjemmeside taleskrivning og videokommunikation. Du vil samtidig skulle hjælpe med at svare på kommunikations spørgsmål på alle niveauer af organisationen. 

Stillingen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. oktober eller snarest herefter.

Din kontorplads vil være i Sekretariatet på Rådhuset i Allerød. Sekretariatet er en central stabsfunktion, hvor den samlede kerneopgave er at understøtte alle dele af kommunen. 

Om dig:

  • Relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, journalistik eller retorik 
  • Nyuddannet eller et par års kommunikationserfaring fra et lignende job
  • Stærke kommunikative og strategiske kompetencer både i skrift og tale
  • Stort engagement og evne til samarbejde på tværs af hele organisationen på alle niveauer
  • Positiv indstilling til opgaveløsning og evner at holde hovedet koldt ved mange samtidige og komplekse opgaver – også ved korte deadlines
  • Stærke færdigheder inden for sociale medieplatforme og strategier
  • Evner og har mod på at facilitere og afvikle mindre events
  • En god sparringspartner for kolleger i hele kommunen om kommunikationsopgaver.

Om os
Sekretariatet består af 16 kolleger med en bred vifte af forskellige fagligheder, som dagligt løser opgaver, der går på tværs af kommunen. Dette inkluderer betjening af borgmesteren og de politiske udvalg, tværgående udviklingsopgaver, systemunderstøttelse, persondatasikkerhed og juridisk rådgivning for kommunens afdelinger og virksomheder samt små og store kommunikationsopgaver.

Selvom vi løser forskellige opgaver, er fællesskabet i Sekretariatet stærkt, og vi formår altid at hjælpe hinanden. Desuden prioriterer vi at spise frokost sammen hver dag. 

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital, hvor vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling samt medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores fælles kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag via https://alleroed.dk/kommunen/organisering/alleroed-kommunes-leder-og-medarbejdergrundlag

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte Sekretariatschef Tina Vibsig Pedersen 22 47 44 23 for at høre nærmere om stillingen. 

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest den 18. august 2024. 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 21. august og 27. august. Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

 

 

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles Leder- og Medarbejdergrundlag, hvor værdier som dialog, samarbejde, respekt og faglighed er hjørnesten. Her kan du læse Allerød Kommunes Leder- og Medarbejdergrundlag.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor medindflydelse og gode udviklingsmuligheder. Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid. 

Vi tror på, at mangfoldighed hos vores medarbejdere styrker vores organisation og løsningen af den fælles kerneopgave. Vi opfordrer derfor alle interesserede ansøgere til at søge stillingen uanset køn, kønsidentitet, alder, handicap, etnisk baggrund eller seksuel orientering.

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv med gode idræts- og fritidsmuligheder. 

Der er flere gode transportmuligheder både til og fra kommunen, og der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Bjarkesvej 2, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089189

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet