BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er på fuld tid eller efter nærmere aftale. Tiltrædelse 1. oktober 2024.
Om dig
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med demens og/eller psykiatri.
- Du er som menneske og fagperson: lyttende, reflekterende og empatisk, loyal og forpligtende.
- Du er robust og har en positiv tilgang til beboer og kollegaer, også selv om der kan være perioder hvor der kan være udfordringer.
- Du har lyst til at tilegne dig ny viden og arbejde i en organisation i udvikling med henblik på at skabe høj kvalitet i kerneopgaveløsningen.
- Du er mødestabil, og er interesseret i at skabe den kontinuitet og genkendelighed, som beboerne her profiterer af, og tager ansvar for en systematisk og struktureret dokumentation – vi anvender CURA.
Om os
Mimosen rummer 24 plejeboliger. Vi sætter en ære i at være et godt sted at bo, arbejde og besøge. Vores kerneopgave er vores beboeres trivsel, livsglæde og sundhed. De fleste af vores medarbejdere har arbejdet her længe og vil derfor kunne introducere dig grundigt til huset og beboerne. Vi har det rart med hinanden og griner gerne sammen. Der er mulighed for udvikling og ansvar ift. ønskede funktioner på Mimosen. Vi er et team, som har brug for hinanden for at forbedre og udvikle os sammen.
Det er vores vision, at møde beboerne hvor de er, og at vi som fagpersoner har beboernes trivsel og ressourcer for øje - hvordan vi bedst kan understøtte og styrke deres funktionsniveau via en hverdagsrehabiliterende tilgang, så ressourcer og kompetencer bliver bevaret længst muligt. Vi arbejder med metoder som blandt andet personcentrerede omsorg, faste beboerkonferencer, MarteMeo og triage med mere. Du vil som medarbejder hos os varetage pleje og omsorg af vores beboere. Plejen bliver tilrettelagt og udført ud fra individuelle vaner og behov. Vi arbejder med kontaktpersonssystemet.
Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte plejecenter leder Maiken Vedel på 21 58 66 24 for at høre mere om din muligheder for det job på Mimosen. Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 15.08.2024. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende og efter aftale. Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles Leder- og Medarbejdergrundlag, hvor værdier som dialog, samarbejde, respekt og faglighed er hjørnesten. Her kan du læse Allerød Kommunes Leder- og Medarbejdergrundlag.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor medindflydelse og gode udviklingsmuligheder. Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Vi tror på, at mangfoldighed hos vores medarbejdere styrker vores organisation og løsningen af den fælles kerneopgave. Vi opfordrer derfor alle interesserede ansøgere til at søge stillingen uanset køn, kønsidentitet, alder, handicap, etnisk baggrund eller seksuel orientering.
Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv med gode idræts- og fritidsmuligheder. Der er flere gode transportmuligheder både til og fra kommunen, og der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Allerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Allerød Kommune, Ellevej, 38, 3450 Allerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091375