Bliv vores næste logopæd i Allerød kommunes tværfaglige kompetencecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 Vi søger en ny logopædkollega i Tværfagligt Kompetencecenter i Allerød, da en af vores engagerede kollegaer har købt hus langt fra Allerød og stopper derfor hos os. Stillingen er på 30 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. november 2024. 

Om dig

Vi forventer, at du er uddannet (audio)logopæd og er indstillet på at bringe din faglighed i spil ved at: 

  • arbejde tværfagligt og konsultativt
  • bidrage til tilrettelæggelse af indsatser for småbørn og skolebørn på 0-18 års området
  • rådgive og vejlede forældre og fagpersoner omkring børnene         
  • undersøge, udrede og undervise børn og børnegrupper
  • bidrage til kapacitetsopbygning på almenområdet
  • indgå i og løse udviklingsopgaver og processer på skoler og i dagtilbud ved behov
  • Måske har du erfaring med eller interesse for specialområdet og ASK

 

Om os
Tværfagligt Kompetencecenter er en del af Skole- & Dagtilbudsafdelingen i Allerød Kommune. Tværfagligt Kompetencecenters primære opgave er at yde support til skoler og dagtilbud og at bidrage til at styrke udviklingen af inkluderende læringsmiljøer og børnefællesskaber. Vi er et center bestående af logopæder, sundhedsplejersker, psykologer, konsultative pædagoger og fysioterapeuter. Du vil blive en del af en faggruppe bestående af 8 logopæder med pædagog-, lærer- eller universitetsbaggrund og af et tværfagligt team, som sammen betjener skoler og dagtilbud i et givent område af kommunen. Sammen med kolleger i kompetencecenteret og samarbejdspartnere på skoler og dagtilbud skal du bidrage til, at Allerød Kommunes Fælles Børne- og Læringssyn lever i praksis. Dette gør vi målrettet gennem tværfaglige og tidlige indsatser for at sikre de bedst mulige læringsmiljøer og udviklingsbetingelser for børnene. 

Du kan læse det Fælles Børne- og Læringssyn her: https://www.alleroed.dk/Files/Files/Børn%20og%20unge/Børne%20og%20Læringssyn%20221217%20_%20lb.pdf.

Arbejdet i en lille kommune medfører varetagelse af en bred vifte af audiologopædiske opgaver, og faglige kvalifikationer kombineret med faglig nysgerrighed er en fordel for at betjene børn, familier, skoler og dagtilbud bedst muligt. Du skal have blik for, hvordan det audiologopædiske område kan bruges til at løfte og kapacitetsopbygge på almenområdet, og du skal være indstillet på at indgå i forskellige typer af udviklingsopgaver og -processer. Logopæderne er faste deltagere i skolernes og daginstitutionernes ressourceteammøder, og bidrager med faglig sparring og som medreflekterende kollega.
 
Vi vægter en anerkendende og professionel tilgang i arbejdet. Vi tror på, at resultater samskabes gennem dialog og samarbejde både indenfor og på tværs af afdelingerne i Forvaltningen samt ude på skolerne, i daginstitutionerne og med familierne.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder: 

  • engagerede og udviklingsorienterede kollegaer med en bred vifte af kvalifikationer og kompetencer
  • et job i en spændende organisation, hvor der løbende er mulighed og behov for at tænke nye tanker og for at afprøve nye, fleksible måder at løse opgaver på
  • et spændende, tværfagligt miljø præget af løsningsfokuseret og anerkendende tilgang
  • mulighed for faglig og tværfaglig sparring
  • mulighed for selvstændig tilrettelæggelse af arbejdet

Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og forhåndsaftale (DLF).
Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads. Du må derfor ikke ryge i arbejdstiden.

Er du interesseret?
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Teamleder for logopæderne Mette Wolf Pedersen på 24 97 08 18. Du søger stillingen digitalt via linket i annoncen senest den 24. september 2024. Uddannelsesbevis, dokumentation og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler torsdag den 26. september efter/fra kl. 12.00. Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles Leder- og Medarbejdergrundlag, hvor værdier som dialog, samarbejde, respekt og faglighed er hjørnesten. Her kan du læse Allerød Kommunes Leder- og Medarbejdergrundlag.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor medindflydelse og gode udviklingsmuligheder. Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid. 

Vi tror på, at mangfoldighed hos vores medarbejdere styrker vores organisation og løsningen af den fælles kerneopgave. Vi opfordrer derfor alle interesserede ansøgere til at søge stillingen uanset køn, kønsidentitet, alder, handicap, etnisk baggrund eller seksuel orientering.

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv med gode idræts- og fritidsmuligheder. Der er flere gode transportmuligheder både til og fra kommunen, og der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Bjarkesvej, 2, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110050

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet