Administrativ medarbejder til Skole- og Dagtilbud

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder til vores forvaltning pr. 1. maj 2024 eller så hurtigt som muligt. Stillingen er på 22 ugentlige timer. Din arbejdsplads vil være på Allerød Rådhus, hvor din kerneopgave er den administrative understøttelse af Skole og Dagtilbud.

Om stillingen
Stillingen er i vores administration, som en del af et lille team på fire medarbejdere, som varetager den daglige betjening i forhold til samtaler med borgere, journalisering, betaling af fakturaer, administration af fællespostkasse og diverse ad hoc opgaver i forbindelse med forvaltningens virksomhed. Kendskab til Prisme vil være en stor fordel, det samme vil viden om administration af økonomisk friplads.

Om dig
Du har relevant erfaring på området, og meget gerne erfaring fra en lignende stilling i samme forvaltningsgren. Du er struktureret og imødekommende. Særligt i forhold til borgerbetjeningen er det et krav, at du kan møde borgeren med nysgerrighed og hjælpsomhed, så kommunens borgere føler sig mødt og hjulpet i deres kontakt med Allerød Kommune.

Om os
Skole og Dagtilbuds Forvaltningen består af ca. 10 medarbejdere med en bred opgaveportefølje, der hver dag løser opgaver for især skoler og dagtilbud. Vi er forvaltning for 5 skoler og 1 specialskole, samt 5 daginstitutionsklynger. Derudover kommer klubber, ungdomsskolen og PPR-området.

Vores administrative team består af fire kolleger, som varetager lignende opgaver som dig, og ligeledes tager sig af pladsanvisning, transport og diverse opkrævninger,

I Allerød Kommune arbejder vi ud fra vores Børne- og Ungepolitik ”Leg, læring og trivsel” med dertilhørende underliggende Børne- og læringssyn.

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne. 

Her kan du læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte Skole- og Dagtilbudschef Dorthe Baun på tlf. 20325037 for at høre nærmere om stillingen. 

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest den 11. marts 2024. 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. marts 2024 om eftermiddagen og indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (22-22 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Bjarkesvej 2, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998669

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet