Administrativ medarbejder til Hjemmeplejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en samarbejdsorienteret administrativ medarbejder til Hjemmepleje og Træning

Vil du være en af vores to administrative medarbejdere, og vil du bidrage til et udviklende samarbejde til gavn for hele organisationen? Så er det sikkert dig, vi søger.
Stillingen er på 35 timer pr. uge. pr. 1. maj 2024.
 

Om os
Allerød Hjemmepleje og Træning er en selvstændig virksomhed under Ældre og Sundhed i Allerød Kommune. Virksomheden består af Hjemmeplejen, Hjemmesygeplejen, De Midlertidige Pladser, Aktiviteten og Genoptræningen.
Det betyder, at der er mange forskellige administrative opgaver forbundet med driften af virksomheden, og at ingen dage er ens - det giver dig en spændende, varieret og til tider travl hverdag.
 

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Her kan du læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag.

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder dig at blive en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hvor du har rig mulighed for at være med til at præge udviklingen i organisationen. 

Vi vil sikre, at du bliver grundigt oplært i dine primære opgaver, så du er helt tryg ved at udføre dem. 

Der vil være tæt sparring sammen med din administrative kollega, med ledelsen og på tværs af organisationen. Du får mulighed for fleksibilitet i forbindelse med arbejdstidens tilrettelæggelse og hjemmearbejde, når arbejdet tillader det.

Dine opgaver vil primært være:

  • Personaleadministration i tæt samarbejde med de daglige ledere
  • Understøtte ledere med diverse datatræk, f.eks. fraværsoversigter
  • Rekruttering i Emply
  • Telefonbetjening, borgerhenvendelser og samtaler med pårørende
  • Kursusadministration i Plan2Learn
  • Opsætning af nødkald i Tunstall portal
  • Support på Samsung telefon og tablet
  • Beklædningsansvarlig
  • Ad hoc opgaver, ajourføring af lister, referent ved møder etc.

Du skal desuden være indstillet på at være sekundær på andre administrative opgaver, herunder bogføring.

Om dig

  • Du er uddannet kontorassistent, gerne med speciale i offentlig administration
  • Du har erfaring med personaleadministration og borgerkontakt
  • Du trives godt med mange bolde i luften og en blanding af administrativt arbejde kombineret med telefonisk borgerkontakt
  • Det er vigtigt for dig at løse dine opgaver med kvalitet og høj faglighed 
  • Du sætter en ære i at yde service over for borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere
  • Du bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde i organisationen
  • Du kan klare afbrydelser og liv i huset
  • Du arbejder struktureret og har øje for at forenkle opgaver og processer.

Det vil være en fordel, at du kender til vores it-systemer Acadre, Silkeborg Data, Prisme 365 og at du er en rutineret bruger af Microsoft Office pakken.
 

Løn- og ansættelsesvilkår bliver fastsat efter gældende overenskomst for HK.

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne. Du kan læse vores leder- og medarbejdergrundlag her.

Blev du nysgerrig? 
Tøv ikke med at kontakte virksomhedsleder Susanne Grass på 24528764 eller kontorassistent Julie Thrane på 48 10 00 22 for yderligere oplysninger om stillingen.
 

Du uploader din ansøgning, CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 20. marts 2024. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler, 22. marts 2024 og indhenter referencer og straffeattest forud for endelig ansættelse.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Rådhusparken, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009168

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet