Administrativ medarbejder søges til regnskab og andre administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Allerød Biblioteker søger en serviceorienteret administrativ medarbejder 11 timer pr. uge (evt. som fleksjob) til regnskabsopgaver og andre administrative opgaver. Tiltrædelse er pr. 1. februar 2024 eller snarest derefter.

Om stillingen
Arbejdsstedet er primært på Allerød Bibliotek og arbejdstiden er 11 timer pr. uge.
Du vil blandt andet komme til at arbejde med følgende opgaver:

•    Udarbejdelse af budget og regnskab i samarbejde med ledelsen
•    Budgetopfølgning i Prisme 
•    Regnskab, løbende bogholderi, fakturering og administration
•    Ansvar for indkøb af inventar og andet løsøre 
•    Kontaktperson for bygning
•    Skema for vores bogopsættere

Om dig
Vi ser gerne at du:
•    Har erfaring med regnskabsarbejde  
•    Er ansvarsbevidst og fleksibel
•    Kan lide at arbejde selvstændigt 
•    Er god til at samarbejde

Derfor skal du vælge os
Du kommer til at indgå i et spændende samarbejde med gode kollegaer, hvor godt humør, fælles ansvarlighed og gensidig respekt samt generøsitet udgør et godt arbejdsmiljø. 

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence-og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt.  Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Her kan du læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende HK-overenskomst. 

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte souschef Henrik Hansen på 48 12 60 20, for at høre nærmere om stillingen.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest den 10. december 2023. 

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 50 og indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune, Skovensvej 4, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945742

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet